שאלות ותשובות
לקוחות יקרים - ישנם עיכובים באספקות של חברת המשלוחים עקב המצב בארץ. אנחנו משתדלים לספק במהירות האפשרית
1. איך רוכשים מוצרים באתר?
- תחילה יש ליצור חשבון חדש, לאחר מכן נכנסים למוצר שברצונכם לרכוש, בוחרים את הכמות ולחוצים על" הוסף לסל" . במידה ואתם רוצים להמשיך את הקניות באתר עליכם ללחוץ על "המשך בקניות". אם סיימתם את הקנייה לחצו על "עבור לקופה" הזינו את הפרטים שלכם והמשלוח יצא לדרך
2. איך יוצרים חשבון באתר?
- בצד שמאל למעלה לוחצים על "התחבר" ממלאים את כל הפרטים ושולחים.
3. האם ניתן להחליף מוצרים ששנרכשו באתר?
- כן. ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר ע"י משלוח הפריטים אל משרדי החברה , תוך 14 יום מיום הרכישה.
4. מהי מדיניות המשלוחים של האתר?
- ההזמנה תסופק לבית הלקוח בין 4-8 ימי עסקים מיום ההזמנה באמצעות שליח עד הבית, עלות המשלוח יקבע בהתאם לגודל המשלוח
5. האם ניתן להזמין מוצרים באתר ולאסוף אותם עצמאית מהסניף?
לא. המוצרים נשלחים ממחסני רשת בזאר שטראוס ולכן לא ניתן לאסוף מסניפי הרשת.
6. האם ניתן לשלם בצ'ק, זיכויים או שוברי מתנה ?
-לא. התשלום יתבצע אך ורק באמצעות כרטיס אשראי.
7. מהי רשימת הכנה ללידה?
- אנו רוצים להבטיח לך ולתינוקך את הנוחות המירבית ולכן יצרנו במיוחד בשבילך רשימת לידה המכילה את כל מה שצריך להכין לקראת הלידה.
8. כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
- אנו נשמח לענות על כל שאלה ובעיה. ניתן לפנות אלינו באמצעות טלפון 02-5865422 פקס02-5865422 מייל [email protected]
9. מהי רשימת " אני רוצה גם" ?
זוהי רשימה שבה ניתן לשמור מוצרים על מנת לרכוש אותם בהמשך.
10. כיצד ניתן לעקוב אחרי ההזמנה?
כל הזמנה מסופקת עם מספר מעקב אשר מיועד לעקוב אחרי החבילה.
11. האם ניתן לבטל הזמנה לאחר הרכישה?
בהחלט, אנא צרו קשר איתנו תוך 24 שעות על מנת לבטל את ההזמנה לפני משלוח.
ביטול לאחר משלוח יתבצע לאחר קבלת הסחורה חזרה והפחתת תשלום עפ"י חוק.
12. האם אפשר להשתמש בחבר המועדון באתר?
בהחלט ! אנא רשמו לאחר הרכישה את מספר הכרטיס שלכם ונצבור עבורכם נקודות.
13. איך עושים חבר מועדון דרך האתר?
כרגע לא ניתן לבצע רישום של מועדון דרך האתר, במידה ואתם מעוניינים אנא צרו איתנו קשר בטלפון.
14. מהם "תווי השי שלנו" ?
ברכישה של תווי שי כמתנה או לעובדים תינתן הנחה לפי השווי.
תווי השי מאפשרים רכישה כל חנויות רשת בזאר שטראוס.
15. מהו ה"ניוזיליטור" ?
אתם מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ונשלח לכם מבצעים ומידע במהלך כל השנה.
16. איך המשלוח מתבצע ותוך כמה זמן?
חברתנו שולחת את החבילות עם דואר ישראל תוך 48-72 שעות מרגע קבלת ההזמנה ומעדכנת את ההזמנה עם מספר משלוח.
אנא קחו בחשבון, לעיתים יש עיכובים בזמני אספקה ואי עמידה בזמנים שדואר ישראל הגדיר בזמן המשלוח
17. האם ניתן להחליף חולצות בית ספר לאחר הדפס?
לא ניתן להחליף חולצות בית ספר לאחר שנעשה עליהן הדפס
17. האם האתר שלכם שומר קבצי עוגיות במהלך הגלישה באתר?
כן, האתר שלנו שומר עוגיות עם מידע בסיסי על הגלישה באתר על מנת שנוכל לשפר את האתר.
19. מה עושים במשלוח מהיר במידה והשליח לא הצליח לתפוס אותך טלפונית/ בבית ?
החבילה חוזרת חזרה אלינו והלקוח ייאלץ לשלם משלוח מהיר נוסף .